Consumenten zijn gemanipuleerde rotzooi zat
In een reeks van krantenkoppen en headlines die tot voor kort nog voor onmogelijk werden gehouden trekken mainstream economen aan de alarmbel over de financiële achteruitgang van zowel fastfood gigant McDonald’s als de biotech moloch Monsanto.
CNN vraagt: “Is McDonald’s de gedoemde?” Business Insider verklaart naar aanleiding van het ontslag van McDonald’s CEO: “McDonald’s is het in Amerika aan het verliezen”.
Wat gebeurt er allemaal?
McDonald’s
Zoals het er naar uitziet begint de wereld zich af te vragen wat voor voedsel zij werkelijk eten, en het nieuwe conglomeraat van natuurlijke voedselproducenten en restaurants hebben een weg gebaand naar een geheel nieuwe economische omgeving. Met ander woorden; de consumenten zijn gewoon moe van het proppen van afval in hun lichaam en ze zijn niet meer van plan om hier nog langer mee door te gaan.
Hier slechts enkele van de ingrediënten die je kunt vinden in veel fastfood maaltijden.
- Dimethylpolysiloxaan Een chemisch goedje bekend om zijn gebruik in siliconen borstimplantaten, Silly Putty en… Kipnuggets.
- Propyleenglycol Een chemisch laxeermiddel dat tevens wordt gebruikt als vulmiddel voor electronische sigaretten.
- Azodicarbonamide Een chemische stof die wordt gebruikt voor de creatie van schuimplastiek items zoals yogamatten.
Dus, bent u verbaasd dat velen zich afkeren van fastfood giganten zoals McDonald’s?
Monsanto
Van “Super Bowl” commercials tot mega marketing campagnes is McDonald’s bakken met contant geld in hun PR-machines aan het storten – iets wat ze gemeen hebben met GMO moloch Monsanto – een ander bedrijf dat wordt geconfronteerd met mega verliezen naar aanleiding van de toegenomen bewustwording en de import van internationale vraagstukken.
Associated Press meldde voor Monsanto een verlies van 156 miljoen dollar in het fiscale vierde kwartaal. Het nieuws komt als Monsanto miljoenen blijft besteden in pogingen om GMO etiketteringswetgeving te stoppen en financieren oppositiegroepen in het hele land om ervoor te zorgen dat je niet weet wat er in het voedsel zit. Immers er is een reden dat 96% van de aandeelhouders van Monsanto absoluut niet wil dat GMO-etikettering in de wetgeving binnen de VS wordt opgenomen. Dit zal de verkoop van hun gemanipuleerde producten onherstelbaar schaden.
Als informatie zich blijft verspreiden over belangrijke zaken, zoals de prevalentie van giftige stoffen in fastfood maaltijden en de realiteit achter de geheimhouding van GMO’s, is er geen twijfel dat deze twee bedrijven (en vele anderen) een enorme economische terugslag zullen ervaren. Zullen ze veranderen om de nieuwe economische verschuiving te ontmoeten?
Bronnen: NaturalSociety.com InfoWars.com